Pe data de 22
septembrie in urma cu 60 de ani, la editia din 1955 a Salonului Auto de la
Frankfurt, producatorul german BMW lansa in premiera modelul 507, dupa ce
anterior in vara aceluiasi an il dezvaluia in premiera pentru presa la Hotel
Waldorf Astoria din New York. Modelul 507
beneficia de o caroserie roadster sport cu doua locuri si care avea un design
atractiv, grațios si zvelt realizat de Albrecht von Goertz.
Propulsat de un
motor V8 de 3.2L(150CP), modelul sport roadster BMW 507 dispunea de un
extraordinar appeal pentru exigenții clienți interesati de automobilele sport
de prestigiu.
Realizat dupa o
idee a lui Max Hoffman, celebrul importator de automobile de lux din Statele
Unite în anii ’50 și ’60, BMW-ul 507 este considerat de presa de specialitate
unul dintre cele mai fascinante modele BMW construite vreodata si o icoana de
design auto a anilor '50.
De la debut,
roadsterul bavarez a fost apreciat de presa pentru: design-ul atractiv,
performantele excelente(viteza maxima 201 km/h, acc.0-100 km/h in 11 sec.),
finisarea de top si manevrabilitatea exceptionala. Datorita pretului foarte
ridicat in Germania - 26.500 marci ( de
exemplu principalul rival Mercedes 300 SL care
avea motor mai puternic - 215CP, performante mai ridicate- viteza maxima
235-260 km/h, acc.0-100 km/h in 8.7 sec. si nu in ultimul rand succesele din
competitiile auto se vindea cu 29.000 marci), modelul 507 nu a reușit să atraga
acei clienți potențiali.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu