Sambata 29 iunie s-a desfasurat a 3-a editie a
Concursului de Eleganta de la Sinaia, eveniment organizat de Retromobil Club
Romania sub inaltul patronaj al MS Regelui Mihai I al Romaniei si in
partenierat cu primaria orasului Sinaia si a muzeului national Peles.
Evenimentul,inscris in
calendarul FIVA a debutat in jurul orei 10:00 si a avut un juriu international
compus din : dl. Calin Popescu Tariceanu – director de concurs si membru
fondator al R.C.R., dl. Corrado
Lopresto(I) – presedintele juriului, Warvasovszky Janos (H), dl. Adrian Dragan
(R), dl. Andras Noszvai (H) si dl. Aldo Sforza (I).
La editia din acest an au
participat 31 de vehicule istorice fabricate in perioada 1912-1978, dintre
acestea remarcandu-se in special: Ford T Speedster, Austin 12 Windsor, Bentley
8 Litre LeMans, Rolls Royce Phantom II Windovers Sedanca DeVille, Alvis Speed,
Jaguar SS 100, Cadillac DeVille, MG TF, Dual Ghia L, Chevrolet Corvette C2,
Rolls Royce Corniche, Jaguar MK II, Jaguar E-Type MK3 Cabriolet, Mercedes 300
SEL 4.5.
Castigatorii concursului, pe categorii au fost: Castigator Best of
Show – Dual Ghia L 6.4 (1963) , Categoria Antebelic Cabriolet -
Jaguar SS 100 (1936), Categoria Antebelic Coupe – Alvis 25 Speed (1937), Categoria
Antebelic Sedan - Rolls Royce Phantom II Sedanca De Ville (1934), Caregoria Clasic Cabriolet - Jaguar E Type
V12 (1976), Categoria Clasic Coupe -
Dual Ghia L 6.4 (1963), Categoria
Clasic Sedan - Jaguar Mk II (1967). Pe langa aceste premii au mai fost acordate alte 6
premii speciale: premiul de restaurare - Rolls Royce Phantom II Carlton (1934),
premiul de conservare - Dacia 1300 LS (1978), premiul pentru cea mai mare
distanta parcursa - Fiat 1800 B (1967), premiul pentru cel mai vechi automobil
- Ford T Speedster (1912), premiul publicului - Buick Series 60 Model 68 Fisher
(1930), premiul special al juriului - Austin 20/4 (1924).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu